martedì 27 marzo 2012

VOTA GIUFA' CHI SAPI COMU SI FA

GIUFA' = "Uddiccì. Uddiccì
mi vo diri undi sì?
Sugnu ca arreti a porta
m'annu a dari un pezz'i torta
iò m'aspettu di st'amici
chi mi fannu fari u vici"
DON BABA' = Ma chi va cantandu, Giufà. Ntrasisti puru tu nta politica?
GIUFA' =  Caru don Babà, cà cu non si movi è pirdutu. Ora sapiti chi fazzu?...
DON BABA' = Chi vo fari, poviru Giufà: a sapiri chi ci vonnu i picciuli, pi fari a campagna littorali. E tu non mi pari tantu riccu.
GIUFA' = I soddi mi fazzu mpristari: vogghiu fari un manifestu quantu un linzolu e ci fazzu mettiri VOTA GIUFA' CHI SAPI COMU SI FA.
DON BABA' = E comu si fa?
GIUFA' = Comu annu fattu tutti l'autri...
DON BABA' = Ah, ora capisciu: 'na ffedda di cà e na fedda di ddà: bravu a Giufà, così si fa.

1 commento:

franzsidoti ha detto...

Certo che don Babà non sa sostenere il dialogo neanche con Giufà.Pensa solo alla fetta di torta grossa che può mettere insieme. Che politica che morale!
franzsidoti

Informazioni personali

La mia foto
barcellona pg, messina, Italy
Questo blog non va considerato testata giornalistica: poichè i suoi post non vengono aggiornati con cadenza periodica e preordinata, non può costituire prodotto editoriale, ai sensi della legge n.62 del 7.3.2001. L'autore si dichiara non responsabile per i commenti ai vari post. Eventuali commenti dei lettori, lesivi dell'immagine o dell'onorabilità di persone terze non vanno addebitati all'autore, neppure quando vengono formulati da anonimi o criptati. Le immagini pubblicate, quando non sono di proprietà dell'autore, sono procurate con licenza di pubblico dominio o prese liberamente dalla rete. Nell’eventualità che qualcuna violasse i diritti di produzione, si pregano gli interessati di darne comunicazione a questo blog perché si provveda prontamente alla cancellazione.